Hertiginna av Östergötland

Egentligen bryr jag mig väl inte riktigt, men kan ändå inte låta bli... Har precis sett på nyheterna och fått reda på att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniels lilla prinsessa ska heta Estelle och bli Hertiginna av Östergötland. Det är ju bra att hon får en titel så att man kan skilja på våran prinsessa och hertiginnan =)



Bild från google...



Efter den fartfyllda dagen i måndags hade vi en riktig slapp hemmadag i tisdags, och på onsdagen var vi bara på öppna förskolan och sjöng. Gårdagen var desto mer fartfylld igen. Thomas fyllde ju år, så lilla prinsessan och jag började dagen med att slå in paket, sedan gick vi ner på stan och uträttade massa ärenden, bland annat använde jag min julklapp från jobbet, ett presentkort på Norins ost. Passade på att njuta av solen med =)

                                

När vi kom hem bakade jag pajer till kalaset som vi ska ha ikväll och Thomas öppnade paket. Han fick bland annat sista säsongen av Skönheten och Odjuret på dvd, så på kvällen låg han som fastklistrad i soffan. Detta medan jag var hos naprapaten och var ute och gick med tjejerna (+ en hund).

Ikväll blir det som sagt kalas för Thomas, så det är väl bästa att jag går och förbereder lite. Eller så är det dags att ta hand om lilla prinsessan (alltså inte Hertiginnan) som jag tror vaknar nu.








"Prinsessan sov i hundra år..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback