IKEA

Idag blev turen till Ikea äntligen av. Men vi var ju inte ensamma där om man säger så, lördag och lönehelg, kanske fick vi skylla oss själva... Jag hade tänkt att jag kanske skulle åkt själv (med lillan förstås) någon dag i veckan, men det var nog inte så dumt att Thomas var med. Det hade varit lite knepigt att köra både barnvagn och Ikea-vagn. För det var ju en del stora grejer som skulle inhandlas, barnstol och badbalja bland annat. Det hade nog också blivit lite körigt och få med både babyskydd (med barn i), barnvagn och varor från bilen och upp i lägenheten (hiss eller marklägenhet önskas...!). När vi kom hem från Ikea satte vi ihop stolen och lillan fick sedan provsitta sin egen stol, stora tjejen! ♥

Lilla prinsessan fick också med sig två nya leksaker hem, ett skallra i form av ett cirkuslejon och en speldoseräv som fått namnet Rune, Rune Räv och redan blivit en favorit =)





På eftermiddagen har jag och lillan varit på långpromenad, såå skönt i det fina vädret. När jag hade gått i ungefär en timme och en kvart var jag nästan hemma. Men eftersom det låter lite futtigt med en promenad på en timme och en kvart tog jag en extrarunda så det till slut blev en promenad på en och en halv timme!

Nu ikväll blir det bara soffmys med familjen, det kan man behöva ibland ♥




"Jag fångade en räv en dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback