Rekorddag...

Jag höll ju nästan på att missa det allra viktigaste när det handlade om alla hjärtans dag: Thomas och jag firade ju inte bara vår kärlek till varandra, utan vi firade förstås att det var precis ett år sedan jag kissade på stickan som strax därefter visade två streck och åtta och en halv månad senare resulterade i världens finaste prinsessa <3 Idag har varit en rekorddag. Om man inte räknar med att vi sov mellan åtta och tio (den tiden tillhör egentligen natten om jag får bestämma...) så har vår lilla prinsessa bara sovit två gånger idag, första gången mellan kvart i ett och halv tre, och andra gången mellan halv fem och halv sex... Dagens nästa rekord är att lillan var vaken från halv sex tills ganska nyss, fyra i timmar i streck, det ni! Men så var ju humöret därefter också... Men det var lilla grodan själv som bestämde, hon skulle trots våra försök bara inte sova! Vanligtvis sover hon kanske fyra-fem gånger per dag och håller sig på sin höjd vaken i ungefär två timmar. Nu hoppas jag bara på att hon sover ordentligt i natt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback