Sjutton...

Idag, den sjuttonde februari, har vi varit på bvc. Lilla prinsessan är inte så liten längre, nu väger hon 7,6 kilo och har alltså dubblat sin vikt sedan födseln! Måste vara ganska bra gjort på knappt fyra månader =) Som tur är har hon inte växt till det dubbla på längden, där räcker det med 13 centimeter på samma tid. Stora lilla hjärtat ♥ Om en månad, den sjuttonde mars, är det dags för lilla grodan att döpas. Ska bli spännande att se om vi får plats med alla gäster i församlingshemmet =) Vi skickade väldigt många inbjudningar, men har inte fått så många svar än. Men än är det lite tid kvar att svara på... Om tre månader, den sjuttonde maj, är det inte bara Norges nationaldag, det är även Thomas och min årsdag. I år har vi varit tillsammans i sex år, kärlek ♥ Förresten, igår skrev jag ju om lillans rekordförsök, och det blev en bra natt, imorse vaknade hon för att äta vid sju, och sen sov vi (eller i alla fall jag) vidare till halv nio. Nu hoppas vi på en favorit i repris =) Thomas är ju hemma imorgon på morgonen, och de senaste gångerna han varit det har lillan inte velat somna om efter första matningen, utan istället velat busa med sin pappa. Min mamma säger att det går i arv att vara pappas flicka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback