2012 års första inlägg...

Jag hade tänkt inleda bloggåret 2012 med en liten årskrönika om 2011, liknande den jag skrev i början av förra året, men det blir liksom inte av att jag sitter vid datorn och tar mig tid till ett sådant inlägg... Istället tänkte jag bara bjuda på ett mobilinlägg så ni vet att vi lever =) Största grejen som hänt sen sist är förstås att vi firat in det nya året! Detta gjordes med underbaraste tjejgänget och våra små familjer och catering med trerättersmeny, en toppenkväll helt enkelt! =) Tack kära vänner! Rätt så stort på bebisfronten är att lilla grodan sedan strax innan jul börjat sova i vaggan, fortfarande i vårat rum förstås, men ändå i egen säng. Efter nyårsfirandet slog hon på stort och sov åtta timmar i streck utan mat! Tack lilla älskling <3 Sedan sov vi nästan hela nyårsdagen också, som en riktig bakisdag, minus bakfyllan =) Nu är det väl så att rutinerna för en tvåmånadersbebbe ändras ganska snabbt, men vi är nöjda så länge det varar. Imorgon är det dags för bvc-besök och resten av veckan njuter vi av att Thomas har semester och sällskapar med oss här hemma =) Gott nytt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback