27 år...

Idag är det min födelsedag. Min första födelsedag som mamma. Och det känns jättekonstigt... Jag har ju alltid tyckt att det bästa med att fylla år är att få massa presenter, men som mamma till en liten tremånadersprinsessa är man ju inte riktigt i centrum av sitt eget liv längre. Och med det menar inget negativt. Men det är till och med så att jag fått tänka efter hur många år jag fyller egentligen, och jag har kommit fram till att det är 27, precis lagom gammal tycker jag att jag är =) Bästa älsklingen tyckte dagen skulle firas med bakelse (så nya livet tog en liten paus idag) och så väntar vi med spänning på den fina presenten som förhoppningsvis kommer med posten nästa vecka! Idag har jag och lilla grodan varit och hälsat på på mitt gamla jobb, jag var ju där i veckan innan lillan kom, så jag tyckte inte det var mer än rätt att visa upp vem det var som gömde sig i magen, och lillans faster som jobbar där blev väldigt glad förstås =) Jag känner mig dock lite taskig att jag varit med lilla grodan på mitt gamla jobb, men inte på mitt nuvarande. Men vi ville ju inte utsätta oss för varken magsjuka eller vattkoppor! Så därför har det helt enkelt inte blivit av än, men den som väntar på något gott... =) Nu är det dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback