Datakrasch...!?

Fi faan säger jag bara! Det verkar som att våran dator har gett upp... Och jag som inte sparat alla bilder nån annanstans! Som TUR är så finns alla bilder på lilla grodan kvar i kameran och på våra telefoner, men ändå... Det är knappt jag kommer ihåg det, men det fanns ju faktiskt ett liv innan prinsessan kom till oss. Tänk alla partybilder till exempel, man är ju inte direkt sugen på att ge sig ut och knäppa nya för tillfället... Det är ju konstigt egentligen, hur mycket man litar på tekniken, men att man kan så lite om den... Så vad gör jag nu? Vart lämnar man in den? Går bilderna att rädda? Hur mycket kostar det? Måste vi köpa ny dator? Och hur mycket kostar det i så fall? Ja ni hör ju, jag kan ju ingenting... Aja, det får bli morgondagens projekt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det beror nog på vad som är fel. Det behöver inte va så att bilder och annat som ni har på datorn gått förlorat. Det bästa är att lämna in den och se om de kan rädda det ni har på hårddisken. Dock vet jag inte vad sånt kostar :/ hoppas det löser sig, aldrig roligt sånt där, tur att ni har kvar alla kort på Maja!! Kram

2012-01-23 @ 20:58:46
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback