Det går för fort...

Ja, jag har visst sagt det förr, men säger det igen, tiden går för fort, dagarna går för fort. Snart är det tre månader sen lillan kom till oss, och hon bara växer och växer! Det är självklart jättekul att följa alla framsteg hon gör och se hur hon utvecklas dag för dag men jag skulle kunna tänka mig att ha en liten liten nyfödd plutt hos mig igen. Det är faktiskt lite tråkigt att jag har fått börja lägga undan massa kläder som blivit för små. Det känns som att det bara kommer svischa till och sen är det dags för mig att börja jobba igen. Jag måste försöka njuta av nuet...!

På tal om utveckling och framsteg, härom veckan var vi nere på stan på tjejfika och då stod det en barnstol precis där vi satt, så då tänkte jag bara för skojs skull sätta lilla grodan i den, och med bara lite stöd i ena armen så satt hon helt själv länge och väl och bara tittade. Idag på öppna förskolan gjorde jag ett nytt försök och den här gången med en dyna i stolen, och idag behövde jag inte ens hålla i henne. Så nu börjar det väl bli dags att köpa hem en stol åt prinsessan. Stora tjejen!

Efter öppna förskolan gick vi en liten promenad och så har jag försökt pyssla lite, sen var den här dagen slut, snart är det fredag och helg igen och sen ny vecka. Ja jag säger ju att det går för fort!


                                                                                                ♥

                                                                                                ♥





"Du hade tid..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback