Favoritlakan?

I samma veva som jag bytte lakan i vaggan sist började vår lilla groda helt plötsligt sova i den. Idag har jag bytt lakan igen så nu ska det bli spännande och se om det går att sova i de nya eller om de gamla var riktiga favvolakan =) Lite komiskt i så fall, för förra gången jag bytte var lakanen knappt använda, jag bytte mest för att jag inte ville att mina ansträngningar vid symaskinen skulle vara förgäves =) Jag har varit nere på stan en sväng idag också, ensam, så det blev en tur med cykeln, vad fort det går med cykel jämfört till fots, med barnvagn! Jag hade ett presentkort som var på väg att gå ut, så jag hade faktiskt tänkt att handla lite till mig själv. Hittade tyvärr bara en tröja till mig själv, men kom istället hem med ett par jeans, ett par leggings, tre par strumpor och en body till lilla grodan, alltsammans plus min tröja för ynka tvåhundratrettio spänn, tacka vet jag rean =) Jag brukar busa med lilla prinsessan framför spegeln, men idag höll jag henne helt stilla framför den och tittade hon noga på sin egen spegelbild och flinade sen ordentligt åt sig själv, flera gånger, mammas finaste unge <3 Bytte förresten lakan i våran säng också idag, så nu ska det bli extra skönt att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback