Grattis lilla grodan!

För precis tre månader sedan låg Thomas och jag i en sal på bb och beundrade det finaste vi gjort! Då var hon bara några timmar gammal och vi hade nog inte fattat att den lilla lilla bebisen faktiskt var vår. Faktiskt kan jag än idag tycka att det är svårt att fatta att jag faktiskt är mamma =) Detta trots att lillan fyller tre månader idag, grattis vår stora lilla älskling <3 Fast hon är ju inte så liten längre, igår på bvc vägde hon 7090 gram och mätte 61 centimeter över havet =) Igår var det ju dags för första vaccinationssprutorna med, usch vad det skar i mammahjärtat när lillan blev stucken och helt utom sig! Tårarna trillade även på mamman kan jag lova... Som tur var verkade våran fina lilla prinsessa inte få någon feber eller annan reaktion efter sprutorna. Eller tolv timmars sömn i streck kanske var just en sådan reaktion...? =) Tremånadersdagen har vi tillbringat hemma, vi har äntligen gjort hand- och fotavtryck och lillan fick ta sig ett bad dagen till ära (trots badet är lillan fortfarande grön under tånaglarna, hihi). Nu ikväll har mina tjejer varit här på fika och firande, men det var mamman som blev firad =) Tack för fina presenter tjejer! Nu ska jag snarka ikapp med familjen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback