Mysfredag

Ja då var det fredag igen, sa ju att det går fort... Idag har lillan och jag varit och fikat med pappa Thomas och min pappa på deras förmiddagsfika. Vi är inte vana att gå upp så tidigt bara, lillan hann inte ens säga till att hon ville äta sin första frukost innan klockan ringde. När vi vaknade hade jag ont i huvudet och övervägde att krypa ner under täcket igen, men jag trotsade skallebanket och gav mig lite halvstressad iväg. Men efter den snabba promenaden och en kopp kaffe mådde jag rätt så bra i huvudet och det kändes inte alls så dumt att ha kommit ut en sväng på förmiddagen =) När vi sedan kom hem var det ungefär samtidigt som vi hade gått upp om vi inte haft några planer, men nu hade vi ju faktiskt hunnit med både promenad och lite socialt umgänge, plus att vi gjorde våra pappors jobbdag lite lättare =) Resten av fredagen har i stort sett bestått av att mysa i soffan. Och så har jag beställt Thomas födelsedagspresent till mig =) Nu ligger jag i sängen med en snarkande Thomas på ena sidan av mig och en snarkande liten groda i sin vagga på andra sidan, så nu ska jag väl försöka snarka ikapp med dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback