Sista helgen i januari...

Som vanligt undrar hur det kan gå så fort, vart tar tiden vägen? Nu är snart januari slut med, månaden hann ju knappt börja för tusan...! Igår firade vi födelsedagen med lunch på stan, maten på Ginghis är ju så god! Sedan var jag på presentjakt på stan, men hittade bara grejer till mig, men faktiskt inte kläder för en gångs skull. Nej gårdagens fynd bestod av en kalender (för halva reapriset =) ) och två USB-minnen (till toppenpris), som förhoppningsvis kommer komma till nytta om vi kan rädda innehållet på datorn... Förresten saknar jag inte datorn så mycket, men det var ju det där med bilderna. Och lite tråkigt är det förstås att inte kunna blogga med bilder, eller att jag inte kan redigera texten som jag vill, men å andra sidan så finns det ju inte jättemycket tid till att blogga, mer än sådana här snabblogginlägg när resten av familjen sover... Nåja, tillbaka till helgen. M och jag var hos H på förmiddagen idag och bjöds på hallonpannkakor, namnam =) Och på eftermiddagen åkte vi och hälsade på Thomas kompisar, och där blev det fika, och idag kunde jag faktiskt stå emot fikabrödet =) Till kvällsmat blev det tacos. Hmm, insåg precis att halva det här blogginlägget handlar om mat, men det blir ju lätt så om man är konstant hungrig... På tal om mat så åt lilla grodan sin "kvällsmat" runt sjutiden och somnade sen för natten vid halv nio, så det kanske är bäst att jag försöker sova nu om lillan vill äta tidigt imorgon bitti... Förresten längtar jag till frukosten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback