Fruhippa...

Förra helgen var rätt så annorlunda, ur flera perspektiv. Men vi kanske ska ta det från början.

Den tionde december förra året var vi och en hel bunt andra människor bjudna på dop. En liten M skulle döpas. Det jag visste och många andra misstänkte var att M:s föräldrar också skulle gifta sig vid samma tillfälle. Men det blir ju lite tokigt att planera möhippa för någon som kanske ska gifta sig. Så i lördags var det dags för möhippa i efterhand, även kallad fruhippa =) Vi började dagen med att hämta frun i sitt hem, och vad hon berättade för oss hade hon inte misstänkt någonting! Sedan fortsatte dagen med trevligheter såsom bowling (med träningsvärk som påföljd!), spa-bad, middag, massa goda efterrätter, vin, lite melodifestival och annat kul. Frun och hennes man fick sedan avsluta kvällen/natten på hotell, med allt vad det innebär...

                           
Mannen hade en liknande outfit, och det var väl tur att paret redan hade hunnit gifta sig, annars kanske de ångrat sig när de såg varandra =) 


Alla aktiviteter tog ju sin lilla tid, så det som också gjorde helgen annorlunda var att jag och lilla prinsessa var ifrån varandra så länge för första gången! Men det gick så bra så, jag visste ju att hon var i trygga händer, hos sin pappa förstås ♥ Lillan och pappan sov över hos lillans faster, vilket gjorde att det blev extra lång tid som vi helt plötsligt inte satt ihop. Det var faktiskt en ganska konstig känsla att vara ifrån varandra så länge, och det var ganska svårt att inte varken tänka på eller prata om lilla prinsessan under dagen och kvällen.





Dagen till ära blev det även vin-premiär! Annorlunda helg, ja jag sa ju det =) Men väldigt bra på alla sätt och vis!




Idag har jag varit på vårdcentralen och fått droppar mot ögoninflammation, har nämligen gått och blivit heelt genomförkyld.. Urk, kan ju säga att det är lite taskig timing med tanke på den kommande helgen!





"Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu
Men om du inte kan får du ta en annan man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback