Härliga fredag...

Ja idag är det visst fredag, nu när jag inte jobbar måste jag ju erkänna att jag blivit lite dagvill =) Men många andra gillar ju fredagar, däribland min kära man =) Resten av veckan har ju varit lite slapp, men idag har jag däremot hunnit med desto mer. Jag började fredagsmorgonen med fika på sjukhuset med Thomas, pappa och bror. Sen åkte jag till netto för att handla lite, fick dock åka därifrån utan det jag kommit dit för (typiskt netto...). När jag kommit hem satte jag igång att baka kex (receptet finns här), laga lite mat och tog sen en liten tupplur på det. På eftermiddagen mötte jag upp bror utanför mormor och så överraskade vi henne med lite fika =) Nu ikväll trodde jag att Thomas och jag skulle till J och D och lilla N (som för övrigt inte är så liten längre...) för lite middag och mys, men när vi kom dit visade det sig att vi kommit till en överraskningsbabyshower för mig och N =) Den innehöll middag och mys den med, och lite till! Bästaste vänner ♥ Sedan jag kom hem har jag försökt knåpa ihop en inköpslista till mamma som ska till Ullared imorgon (ja jag är sjukt avis trots att det bara är två månader sedan jag var där), mest av allt hoppas jag att hon kommer hem med en one piece/jumpsuit/mysoverall till mig, hoppas, hoppas, hoppas de finns kvar!




"woowow vilken härlig dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback